Dijital izlenmenin artmasıyla izleyiciler artık sevdikleri programların TV yayın saatine bağlı kalmayıp İçerikleri istedikleri yer ve zamanda farklı araçlarda izleme esnekliğine sahipler.
"İstediğin zamanda,istediğin yerde" : TV cep telefonu,tablet,bilgisayar gibi her mecradan ulaşılabilirliğinden çok istendiği zaman ulaşılabilir olmasına yeni odak noktası.
Viacom International Media Networks 14 ülkede 10.500 kişi ile yaptığı araştırma sonucuna göre
- Katılımcıların %51'i içeriği nasıl ve nerede izlediğinden çok ne zaman izlediklerini daha çok önemsiyorlar.
- Araştırmaya katılanların %72'si TV sevdikleri programlar hakkında geçtiğimiz senelere göre daha çok konuştuğunu belirtmekte. TV'nin tanımı değişirken teknolojik gelişmeler sonucunda TV içeriği daha fazla tüketilmeye başlandı, izleyici interaksiyonu içeriklerin sosyal bir olgu haline getirdi.
- Ana akım kanallar izleyicilerin halen içerik arayışındaki ilk uğrak noktaları: %71
Araştırmanın detaylarına linkten ulabilirsiniz:
http://vimninsights.viacom.com/post/113511499102/tv-re-defined-how-global-viewers-are-redefining
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder