17 Mart 2015 Salı

Zaman ve araç esnekliği TV izlenme oranlarını arttırıyor

Dijital izlenmenin artmasıyla izleyiciler artık sevdikleri programların TV yayın saatine bağlı kalmayıp İçerikleri istedikleri yer ve zamanda farklı araçlarda izleme esnekliğine sahipler.
"İstediğin zamanda,istediğin yerde" : TV cep telefonu,tablet,bilgisayar gibi her mecradan ulaşılabilirliğinden çok istendiği zaman ulaşılabilir olmasına yeni odak noktası.

Viacom International Media Networks 14 ülkede 10.500 kişi ile yaptığı araştırma sonucuna göre 
  • Katılımcıların %51'i içeriği nasıl ve nerede izlediğinden çok ne zaman izlediklerini daha çok önemsiyorlar.
  • Araştırmaya katılanların %72'si TV sevdikleri programlar hakkında geçtiğimiz senelere göre daha çok konuştuğunu belirtmekte. TV'nin tanımı değişirken teknolojik gelişmeler sonucunda TV içeriği daha fazla tüketilmeye başlandı, izleyici interaksiyonu içeriklerin sosyal bir olgu haline getirdi. 
  • Ana akım kanallar izleyicilerin halen içerik arayışındaki ilk uğrak noktaları: %71 
                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder