- A&E “Bae or Bail”: “Funeral Prank,” 22.2M izlenme
- The Dodo, “Comeback Kids: Animal Edition”: “Dog Who Lost Her Legs Was Determined To Walk Again,” 13.1 M izlenme
- Mike Rowe “Returning the Favor”: “Operation Combat Bikesaver” 11.8 M izlenme
10 Eylül 2017 Pazar
Facebook Watch, Amerika'da tüm kullanıcılara açıldı
12 Mart 2017 Pazar
Youtube TV
6 Ocak 2016 Çarşamba
Netflix Türkiye'de
Kısaca Netflix
Netflix Kuzey Amerika Güney Amerika ve Avrupa’nın bir kısmında izleyicilere İnternet üzerinden hizmet veren bir medya sağlayıcısıdır. 1999 yılında abonelik sistemine geçen şirket, 2009 yılı itibariyle 100.000 farklı medya içeriğine ve 10 milyon abone sayısına ulaşmıştır. Netflix, 25 Şubat 2007 tarihinde 1 milyarıncı DVD’sini teslim etmiş ve 2011 Nisan ayında ABD’de 23 milyon, dünya çapında ise 26 milyon abone sayısına ulaşmıştır. Netflix’in elde ettiği toplam dijital gelir 1,5 milyar dolara ulaşmıştır. 2014 yılının ikinci çeyreği verilerine göre küresel olarak 50 milyondan fazla abonesi var. 20 Ocak 2015 verileri itibariyle, ABD’deki abone sayısı 39 milyona, küresel abone sayısı da 57,4 milyona ulaştı. 19 Ekim 2015 itibarı ile 70 milyon aboneye sahiptir.
Netflix Özellikleri
Netflix Eski filmler ve dizilerin yanı sıra kendi yapımlarını da kullanıcılarına sunuyor. Netflix’in yayınladığı diziler arasında House of Cards, Narcos, Sense8, Daredevil, Marco Polo ve Orange Is The New Black de bulunuyor. İlginizi çeken dizi ve filmleri artık dünya ile aynı anda ister tabletinizden ister telefonunuzdan isterseniz de bilgisayarınızdan izleyebileceksiniz. Şimdilik Tütkçe alt yazı seçeneği yok ama 2016 içinde gelebileceği konuşuluyor.
Netflix Türkiye Fiyatı Ne Kadar?
Dilediğiniz zaman bir üst ya da alt pakete geçiş yapabileceğiniz fiyatlandırma aşağıdaki gibidir.
7 Ağustos 2015 Cuma
İnternet kullanıcılarının %73'ü TV karşısında online oluyor
Kaynak:BPN İstanbul
IAB Türkiye, Orta ve Doğu Avrupa’dan diğer yedi IAB ülkesinin ortak katılımıyla hazırlanan ve internet kullanımı konusunda iç görü sağlamak amacıyla yapılan Digital SCOPE 2014 Raporu’nu yayınladı.
Türkiye’deki internet kullanıcılarının alışkanlıklarını analiz eden DigitalSCOPE 2014 Raporu’nun sonuçlarına göre, Türkiye’de internet kullanıcılarının yüzde 73’ü TV izlerken aynı anda internete de bağlanıyor. Aynı anda iki ekranı kullananların yüzde 47’si TV karşısında sosyal medyada geziniyor, yüzde 21’i TV’de gördüğü insanları ve yüzde 19’u da TV’de gördüğü markaları internette araştırıyor.
Online olarak yapılan aktiviteler arasında arama motoru kullanımı tüm platformlarda ön plana çıkarken, bilgisayardan internete bağlananların yaklaşık yüzde 70’i e-postalarını kontrol etmek ve markalar hakkında bilgi toplamak için bilgisayarlarını kullanıyor. Cep telefonlarında en fazla harita gibi lokasyon bazlı hizmetlerle (%64) sosyal medya (%64) kullanılırken, tabletlerde ise daha sıklıkla makale takibi (%39)ve video izleme (%38) ön plana çıkıyor.
Türkiye’de yaşayan akıllı telefon sahiplerinin %82’si her gün akıllı telefon aracılığıyla online olurken, Doğu ve Orta Avrupa (DOA) ülkelerindeki akıllı telefon sahipleri için bu oran %75’te kalıyor. DOA ülkeleri ortalamasına paralel olarak Türkiye’de bilgisayar sahiplerinin yaklaşık %70’i bilgisayarlarından her gün internete bağlanıyor. Türkiye’deki tablet sahiplerinin ise %57’si her gün internete bağlanırken, DOA ülke ortalaması %54’de kalıyor.
İnternet kullanıcılarının tüketim alışkanlıklarının da incelendiği araştırma bir ürün/hizmet almadan önce %68 oranında en çok internetten araştırma yapıldığını ortaya koyuyor. İkinci olarak başvurulan kaynak ise %47 ile tanıdıkların tavsiyesi. Öte yandan en güvenilir olarak görülen kaynaklar ise uzman görüşleri ve tanıdıkların verdiği tavsiyeler.
Katılımcıların %56’sı araştırdıkları ürün/hizmetlerden ilk defa internet aracılığıyla haberdar olduklarını belirtiyor. Online tüketicilerin %76’sı yeni ürünler bulmak, %75’i en iyi fiyatı bulmak, %65’i ise alışveriş yapmak için internetin faydalı olduğunu düşünüyor.