21 Haziran 2018 Perşembe

Instagram TV

Starting today, IGTV lets you view and upload longer video clips than you can with Instagram. IGTV is a sort of an attack on YouTube and lets people upload and view video clips up to 60 minutes long.

You can comment on a show, like it, or send it to a friend to watch.
If you swipe up from the bottom of the screen at any time, you'll see a menu for popular videos, videos catered to you, videos from people you follow, or the option to continue watching what you've already started.
You can search for videos or follow recommended channels.



What brands need to know about IGTV
As of launch, no advertising options are available, but Instagram says it eventually plans to make sure popular video creators are able to make money from their efforts.
  • Videos are full screen and vertical
  • Video length is 15 seconds to 60 minutes
  • Users can watch inside the Instagram app or on the IGTV app
  • Videos play automatically for users upon opening the IGTV app
  • Creators can add “swipe up” call-to-action on videos
  • Within the IGTV app, users have the option to browse between “For You,” “Following,” “Popular,” and “Continue Watching” tabs
  • Engagement: users can like or comment on videos, or send videos to friends in Direct
  • Creators have their own channels, like YouTube (and anyone can be a creator)
  • Videos can be uploaded to the IGTV app or the web
  • Videos on IGTV can also be uploaded to Facebook Watch
  • File size: up to 3.6GB
  • File type: .MP4
  • Video size: 9:16
  • Video thumbnail / cover image: .JPG


Source:
https://blog.hootsuite.com/instagram-tv/
https://www.cnbc.com/2018/06/20/instagram-tv-first-look.html



10 Eylül 2017 Pazar

Facebook Watch, Amerika'da tüm kullanıcılara açıldı

Facebook video platformlarına karşı olan atağı Watch’u Ağustos ayı başında duyurmuştu, geçtiğimiz hafta da Watch Amerika’da tüm kullanıcılara açıldı.
Kısaca hatırlamak gerekirse: İlk olarak ABD'de denenen Watch mobilden, bilgisayarlardan ve televizyon uygulamalarından erişilebilen FB içindeki video izleme sekmesi. Watch FB’a özel hazırlanan programlar, canlı yayınlar, reality showlar, komedi ya da canlı spor yayınları gibi birçok seçenek barındırıyor. Kullanıcılara kendi Watchlist’lerini yaratma, dahil oldukları toplulukların ve arkadaşlarının izlediklerini takip etme şansı ve yayın esnasında akan yorumlar aracılığı ile de interaktif bir seyir deneyimi sunuluyor.
Freethink Media, A&E, Hearst, MLB, Time Inc, Discovery Channel gibi 30’un üzerinde content partner’ın yer aldığı platformda ilk aşamada en çok izlenen içerikler viral videolar ve  düşük prodüksüyon maliyetli reality show’lar.
  • A&E “Bae or Bail”: “Funeral Prank,” 22.2M izlenme
  • The Dodo, “Comeback Kids: Animal Edition”: “Dog Who Lost Her Legs Was Determined To Walk Again,” 13.1 M izlenme
  • Mike Rowe “Returning the Favor”: “Operation Combat Bikesaver” 11.8 M izlenme

Facebook’un video içerik yarışında geri planda kalmamak için online video platform kullanıcılarını tatmin edecek şekilde yüksek kalitede prodüksüyonları kısa zamanda gündeme alması bekleniyor. WSJ’ın haberine göre Facebook’un 2018’de orjinal içerik için ayırdığı bütçe 1 Milyar Dolar.

Bu da “Facebook 5 yıl içinde sadece video içeriğinden oluşacak” açıklamasını destekleyen aksiyonlardan birisi. (Nicola Mendelsohn/ Haz 2016 / Mashable)



12 Mart 2017 Pazar

Youtube TV

Kendisini sürekli TV kanallarının erişimleriyle karşılaştırmasına alıştığımız Youtube, ABD’de yaklaşık 40 önemli kablolu kanalı canlı yayınlayacağı Youtube TV'nin tanıtımını yaptı. Amerikan Futbol Ligi olan NFL maçlarını da yayınlayacak olan Youtube TV, bu yayınları Android ve iOS uygulamalarından değil sadece PC ve Televizyon uygulamalarından yayınlayacak. Uygulama içerisinde, arama, yayınları bulut üzerinden kaydetmenize olanak sağlayan cloud DVR ve öneriler gibi özellikler de bulunacak.
Youtube bu hizmeti aylık 35 dolar karşılığında 6 farklı aile hesabı için sunacak. Böylece aile içerisindeki herkes uygulama yardımıyla kendi hesabını kişiselleştirebilecek. YouTube TV servisini satın alan kullanıcılar YouTube Red’i ücretsiz olarak kullanabilecek.


Daha fazla detay öğrenmek isteyenler için bir kaç link:Youtube TV Nedir?






6 Ocak 2016 Çarşamba

Netflix Türkiye'de

Kısaca Netflix

Netflix Kuzey Amerika Güney Amerika ve Avrupa’nın bir kısmında izleyicilere İnternet üzerinden hizmet veren bir medya sağlayıcısıdır. 1999 yılında abonelik sistemine geçen şirket, 2009 yılı itibariyle 100.000 farklı medya içeriğine ve 10 milyon abone sayısına ulaşmıştır. Netflix, 25 Şubat 2007 tarihinde 1 milyarıncı DVD’sini teslim etmiş ve 2011 Nisan ayında ABD’de 23 milyon, dünya çapında ise 26 milyon abone sayısına ulaşmıştır. Netflix’in elde ettiği toplam dijital gelir 1,5 milyar dolara ulaşmıştır. 2014 yılının ikinci çeyreği verilerine göre küresel olarak 50 milyondan fazla abonesi var. 20 Ocak 2015 verileri itibariyle, ABD’deki abone sayısı 39 milyona, küresel abone sayısı da 57,4 milyona ulaştı. 19 Ekim 2015 itibarı ile 70 milyon aboneye sahiptir.

Netflix Özellikleri

Netflix Eski filmler ve dizilerin yanı sıra kendi yapımlarını da kullanıcılarına sunuyor. Netflix’in yayınladığı diziler arasında House of Cards, Narcos, Sense8, Daredevil, Marco Polo ve Orange Is The New Black de bulunuyor. İlginizi çeken dizi ve filmleri artık dünya ile aynı anda ister tabletinizden ister telefonunuzdan isterseniz de bilgisayarınızdan izleyebileceksiniz. Şimdilik Tütkçe alt yazı seçeneği yok ama 2016 içinde gelebileceği konuşuluyor.

Netflix Türkiye Fiyatı Ne Kadar?

Dilediğiniz zaman bir üst ya da alt pakete geçiş yapabileceğiniz fiyatlandırma aşağıdaki gibidir. 


Fiyatlandırma nedeniyle yine niş kalacaktır ilk aşamada, ancak online içeriğe ödeme yapma alışkanlığımız geliştikçe Netflix Türkiye'de de büyüyebilir.
 Bakın hemen newsfeede düştü bile:
Kaynak: filminebandim.com, hurriyet.com